Garantie

Beste klant(en),

proficiat met de aankoop van uw toestel(len).

Dit zijn enkele veel gestelde vragen in verband met service na verkoop.

 

Voor alle hardware geldt de garantie zoals door de fabrikant bepaald.

Voor batterijen gelden de door de fabrikant gehanteerde garantiebeperkingen.

Als het toestel zichtbaar beschadigd is valt dit niet onder de garantie.

Als de computer niet meer (goed) werkt doordat er bepaalde instellingen veranderd zijn (vaak door virussen of installatie van software) valt dit niet onder de garantie.

Als ook het onderhoud en reinigen van toestellen valt niet onder garantie.

Meegeleverd software programma’s en op maat geschreven programma’s vallen niet onder de waarborg en kunnen ook niet leiden tot enige aansprakelijkheid.

Toestellen voor herstelling onder garantie dienen bij WTCS binnengebracht te worden. Afhaling of terugbrengen door onze diensten valt steeds buiten de garantie en zal aan het gebruikelijke uurtarief gefactureerd worden.

WTCS is niet verantwoordelijk voor eventueel data verlies. U staat zelf in voor back-ups van de data op de te repareren systemen. WTCS zal, indien gewenst en technisch mogelijk, hier uiteraard rekening mee houden.

De klant wordt verondersteld de aangeleverde materialen en diensten op een rechtmatige wijze aan te wenden. Onrechtmatig, onwettelijk of strafrechtelijk beteugelbaar gebruik komt enkel voor rekening van de klant.